אסטרטגיות מובילות בשיווק דיגיטלי לעסקים

עולם השיווק הדיגיטלי מונה בתוכו מספר לא קטן של אסטרטגיות וטכניקות שיווקיות שונות שכן, באמצעות שימוש מושכל ונכון באותן אסטרטגיות ניתן לייצר יתרון דיגיטלי משמעותי אל מול המתחרים השונים. הניסיון שלנו מלמד כי קיים קשר ישיר בין בידול בדיגיטל ולבין צמיחה מחזורית וכספית אצל עסקים.   

 

תקציבי הפרסום השונים בתעשיית הדיגיטל הולכים וגדלים, ומפתחות להם פלטפורמות וזירות פרסום דיגיטליות חדשות. יחד עם התפתחות הטכנולוגיה והקדמה בעידן בו אנו חיים, נוצר מגוון רחב של אסטרטגיות שונות אשר עשויות ליצור בלבול רב בקרב הצרכנים השונים. בעיקר עקב קושי בלבצע מעקב אחר סוגי הפעילויות השונות, תיעדוף שלהם וכמובן לחזות את האסטרטגיות המתאימות ביותר, כאלו שיובילו את החברה אל היעד. על מנת לעשות לכם סדר בבלגן, ריכזנו עבורכם מספר אסטרטגיות מובילות לשיווק דיגיטלי לעסקים:

קידום אורגני

חשוב לציין כי למרות הדעה הרווחת אשר נוטה להצביע על העובדה כי הקידום האורגני אינו יעיל ואפקטיבי, המציאות הפוכה לגמרי. תנועה אורגנית ממנוע החיפוש של גוגל מהווה תנועה איכותית יותר בתעשיית השיווק הדיגיטלי, תנועה שבמרבית המקרים מובילה לזמני גלישה ארוכים יותר באתר שלכם, מעורבות גבוהה יותר עם התוכן אותו אתם מעלים ואף גדילה באחוזי המכירות. קידום אורגני עבור האתר שלכם נועד במטרה להעניק לכם את האפשרות לא רק להנות מדירוג גבוהה במנוע החיפוש של גוגל, אלא גם לדאוג כי התוכן שאותו אתם מעלים לאתר אכן רלוונטי, מושך ומעניק את המענה הרלוונטי לבעיה שלשמה נכנסו לאתר שלכם.

פרסום לוקאלי

גוגל שמה דגש לא קטן לפרסום לוקאלי ולמיקום של האתר שלכם בתוצאות החיפוש. כמו כן, ישנם לא מעט חברות אשר מחזיקות במספר סניפים שונים שכן, אותם חברות נוטות בחלק לא קטן מהמקרים לחטאו בהבנה המקצועית של בניית המותג בו הם מעוניינים ברחבי הרשת, הן מבחינת מיקומים והן מבחינת איתור הסניפים שלהן במנוע החיפוש. בעת בה תעניקו ללקוחות שלכם את האפשרות למצוא את הסניף הרלוונטי עבורכם באופן קל ופשוט, ניכר כי פעילות האתר ותוצאות הקידום יהיו יעילות ואפקטיביות הרבה יותר. נוסף על האמור, חשוב לזכור כי אחד מאבני היסוד החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי הוא למעשה היכולת של הארגון להתחבר אל קהל לקוחותיו במטרה להעניק להם את חווית הלקוח האידיאלית, דבר אשר מתחיל בתוצאות חיפוש מדויקות המאפשרות ללקוח למצוא את כל אשר הוא מחפש.

שימוש ברשתות החברתיות

שיווק ברשתות החברתיות השונות כמו אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין וכיוצא בכך, הוא אחד מאמצעי השיווק המצוינים ביותר שקיימים היום בעולם השיווק הדיגיטלי. יחד עם זאת, חשוב לציין ולזכור כי נכון להיום, מידת היעילות והאפקטיביות הגבוהה ביותר בשיווק היא ללא ספק של אינסטגרם ופייסבוק. עם כן, רשתות חברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק מחזיקות בלא מעט נתונים חשובים על כלל הגולשים, נתונים ששווים זהב בידיים של חברת השיווק הנכונה, כזו המחזיקה בניסיון ארוך שנים ומומחיות בתחום השיווק. אי לכך, מוטב שתפנו אל חברת השיווק בבקשה למחקר קהלי יעד מקיף ומעמיק טרם הרמת הקמפיין לאוויר שכן, אפשרויות החיתוך המתקדמות עשויות לשמש את העסק שלכם בצורה יוצאת דופן.

שיווק דיגיטלי לעסקים מכליל בתוכו פרסום ברשתות החברתיות השונות, במיוחד לאור העובדה כי מדובר באחת הדרכים האפקטיביות יותר להגיע אל קהל היעד שלכם בזמן ובמקום המתאים, זאת לצד תכנים עדינים או לחילופין אגרסיביים המניעים את הגולשים לפעולה. חשוב להוסיף כי לא משנה מהי המטרה העיקרית שלשמה אתם מעוניינים לערוך קמפיין שיווקי בדיגיטל, פרסום ברשתות החברתיות השונות היא ללא צל של ספק אחת האפשרויות הטובות ביותר שעומדות בפניכם.
אוטומציות שיווקיות

הגיע הזמן לבוא ולהגיד כי חברות שלא מבצעות שימוש באוטומציה שיווקית מפספסות לא מעט כלים טכנולוגיים שיעניקו להם חיסוך ניכר בזמן ובכסף. אוטומציה שיווקית מהווה חלק אינטגרלי ובלתי ניתן להפרדה מכלל הפעילויות המתקשרות באופן ישיר לעולם השיווק הדיגיטלי. אוטומציה שיווקית יכול לבוא לידי ביטוי בקרב מספר מגוון של כלים ואופציות, כלים שתפקידם לקדם את מידת היעילות הטמונה בקמפיין השיווקי שלכם במטרה להגיע אל התוצאות הרצויות. אוטומציות שיווקיות יעניקו לכם ווידוא מלא לעובדה כי גם אם אחד הלקוחות אכן שכח לחזור אליכם, המערכת תעשה זאת בשבילכם. כך תוכלו להיות בראש שקט שאתם נמצאים במעקב מלא על כלל הלקוחות החדשים והקיימים בעסק שלכם.

שיווק בעזרת משפיענים

שיווק אשר מתבצע בשיתוף פעולה עם מובילי דעת קהל הפך לאחד מכלי השיווק המובילים והנפוצים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. שיווק בעזרת משפיענים הוא למעשה שיווק שכולל בתוכו שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל המחזיקים בעמודים מצליחים עם לא מעט עוקבים אשר יסייעו לכם להרים את רמת השיווק שלכם לרמה הגבוהה ביותר. בימים אלה, ישנם לא מעט חברות אשר מבצעות שימוש במשפיעים מתוך הבנה כי מדובר באנשים המחזיקים בבעלותם רשת רחבה של עוקבים שמעריכים את הדעה האישית שלהם בנוגע למוצרים כאלו ואחרים. הקסם הטמון מאחורי אסטרטגיית שיווק זו הינה הבחירה באדם המתאים ביותר לקידום המותג שלכם. עם כן, חשוב לוודא כי אכן קיימת קורלציה בין התנאים השונים טרם בחירתכם באסטרטגייה זו, תנאים המונים בין היתר את מידת הרלוונטיות של קהל היעד, התעריף אותו גובה המשפיען וכיוצא בכך שכן, בחלק לא קטן מהמקרים תוכלו להיתקל במשפיענים עם עשרות אלפי עוקבים, אך קהל היעד שלהם לא יהיה רלוונטי לתחום העיסוק שלכם.

סרטונים

מיותר לציין כי הרוב המוחלט של האנשים לא אוהבים קריאה ומעדיף לבצע סריקה ונפנוף של הטקסט אל מול קריאתו במלואו. מדובר למעשה באחת הבעיות המוכרות ביותר ברחבי העולו כולו, בעיה שנגרמה ככל הנראה כתוצאה מהתפתחות הקדמה והטכנולוגיה אשר הובילה לשימוש קבוע בטלפונים ניידים, דבר אשר הוביל להפחתת ריכוז בקרב לא מעט אנשים. במיוחד לשם כך השימוש בסרטונים ברחבי הרשת הפך לאחת מאסטרטגיות השיווק היעילות והחשובות ביותר לכלל חברות השיווק השונות. עם כן, פרסום באמצעות סרטונים כבר שנים רבות לא תחום איזוטרי בו לא מעט חברות מעוניינות במטרה לנסות ולקדם את עצמן בעזרתו – תוכן רך המתלווה אל מידע בעל ערך מוסף לצד סרטוני פרסום קצרים וממוקדים.

פרסום במנוע החיפוש גוגל

פרסום במנוע החיפוש גוגל הוא כבר מזמן לא רק פרסום באמצעות גוגל אדוורדס. על כן, קיים מגוון לא קטן של קמפיינים, בין אם מדובר על קמפיינים עם באנרים, פופ אפים, סרטונים וכיוצא בכך. טרם בחירתכם באסטרטגייה זו, וודאו כי הינכם עורכים מחקר מעמיק בנוגע לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבורכם, בדקו היטב אחר מה אותו קהל מחפש וכיצד הוא יעשה זאת עבור המוצרים אותם אתם מציעים. בצעו מחקר של מילות מפתח הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם וכמובן, הרימו קמפיינים בגוגל על כלל המבקרים השונים באתר העסקי שלכם. עם זאת, חשוב שתשימו לבד כי במידה ואתם מעוניינים להגיע אל קהל יעד ממוקד באופן אתני או דמוגרפי וכמו גם מבחינת שפה, תוכלו לעשות גם את זה.